beerinamsterdam.reismee.nl

Kerosine en chocolade

Hai Lievie,

Je bent aangekomen!! Wow.. vreemd hoor, helemaal in India.

Om je een beetje op de hoogte te houden van het leven hier heb ik deze weblog aangemaakt. Ik zal het proberen om het kort te houden, zodat je niet al te langachter internet hoeft te zittenénzodat je los kan komen van Nederland met al zn dingetjes. Ook als je het niet leest is het okay, dan wordt het een dagboekje voor mezelf. En je kan zelfs ook stukjes schrijven en foto's plaatsen, we zien t wel!

Vandaag ben je weggegaan en hebben we afscheid genomen. Bij de parkeer automaat op schiphol voelde ik dat ik dicht bij je wilde blijven en ben ik weer naar binnen gelopen. Vliegtuigen kijken terwijl jij je door de douane en de wachtrijen aan t wurmen was.
I love the smell of kerosine... Het reisgevoel speelde helemaal op, zin om straks weg te gaan naar Bangkok!!! Weer terug naar de parkeerautomaat bedacht ik me hoe blij ik met je ben, je bent een top vrouw!
Heen en weer rijden naar de verschillende (illegale) spottersplekken. Uiteindelijk heb ik een boeing zien opstijgen, maar het was toen al 12:50 (was jij het???) Ik heb m uitgezwaaid (ziehttp://www.youtube.com/watch?v=XsnqgR_Nht8) en je een goede reis gewenst. Ondertussen was de reep troostchocolade al weer op....

Savonds wilde ik alleen zijn, hoewel Bas (toneelstuk vankinderen uit achterstandswijken) en Miesjel(troostetentje)me hadden uitgenodigd. Ikheb ze beiden aangegeven dat ik liever alleen was nu (ja ja ik weet het, ik bendus echt introvert....

Laughing
). Kip madras zonder creme fraiche (gezond eten) en met broccoli (idem). Ondertussen smst jij dat jebent aangekomen! Hoe lang heeft de reis geduurd? Was t vliegen fijn en de stuardessen aardig?? Valt je hotel een beetje mee?

Voor de rest:
* Auto schoongemaakt
* Spullen naar je hok gebracht

Dag lievie, slaap lekker, ik ga dus over je dromen...

Ps kan je m zo wel openen? http://www.youtube.com/watch?v=-N3BjVMWziE lief liedje met een vrolijk deuntje. Dududududududu......

Reacties

Reacties

Tijger

Wat ben jij super lief. Wil je dat ik op deze manier reageer of wil je dat ik af en toe een blog met je mee schrijf? Dan moet je mij wel uitleggen hoe.

Echt super tof dat ik kan meelezen hoe het met je gaat en wat jou avonturen zijn in Amsterdam.

Om op je vragen antwoord te geven:
- de reis heeft 7 1/2 uur geduurd
- de stwardessen waren heel erg aardig voor mij
- als het de polderbaan was dan was ik dat inderdaa, ik heb nog heel erg nara je gezocht. Iemand vroeg mij nog of zijn moeder naast hem mocht zitten, maar ik zei nee, mijn vriendje komt mijn uitzwaaien.

Vandaag was een heftige dag met een goed einde. Zat net in een riksja naar huis tussen bizar drukke verkeer, koeien etc.nmogelijk om te beschrijven, maar ik trek s'avonds beter dan overdag. Morgen heb ik twee dingen te doen een tel kaart kopen zodat ik je kan bellen en een treinticket naar Haridwar. Vertrek overmorgen. Ga denk ik toch die Ashram proberen. Ga kijken of ik het moeten uit mijn nhoofd krijg.

Ik ga sleapen lief, mijn hoofd bonkt van de Kisfinger, heb er maar 1 gedronken, maar hadden alleen een halve liter, de moeheid, drukte en vooral de hitte. Ik hou van je. Jij bent bijzonder dit is bijzonder.

We zijn met elkaar op reis alleen niet samen. Ik heb dezelfde thema's die ik moet oplossen: afhankelijkheid voor mijzelf opkomen en een hele belangrijke niet zoveel moet.

kus en slaap lekker beer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!