beerinamsterdam.reismee.nl

Bijgekomen

He dag Lief,

Werd wel even door elkaar geschud door het nieuws over Iris. Iedereen natuurlijk die het hoort. Mijn ouders hadden jou daarover gemaild? En je hebt gelijk, het geeft weer aan dat we het leven ten volle mogen (moeten) beleven. Maar eerst is er natuurlijk het verdriet.

Vrijdag had ik een heel leuk gesprek met Helen, zij is een kennis van Frank Schalken. Aan het einde zei ze dat ik best hip ben, met een woonboot, consultant en me bezighoudend met new age. Grappig, dat gaf me best een goed gevoel. Zeker toen ik me bedacht dat jij al op reis bent en dat we daarna 6 maanden samen zijn. We zijn een mooi stel!!

Smiddags met Huub afgesproken, ook weer een mooi gesprek waarin ik oa heb verteld over de angsten toen ik in Groningen woonde en hoe goed het nu gaat. Ik merk steeds meer dat dat soort verhalen incl hoe ik nu leef/kan leven bij mensen aanslaan. Misschien moet ik er iets mee...

Alles ging supergoed, tot het nieuws van Iris. Daar sta je dan met je goeie gedrag (in je blote kont, zou herman van veen zeggen). Boos en verdrietig en beetje bang.

Maar goed, het is de kunst om op gegeven moment ook nu weer de draad op te pakken en het licht te vinden. Zaterdag boos en verdrietig geklust aan het huis. Dat ging natuurlijk voor geen meter, overal verf incl op mn barst, benen en armen en drie keer heen en weer naar de gamma voor een onderdeel vd grasmaaier (het is niet nix, zo'n villa met tuin onderhouden :) ). Eind vd middag in de tuin gaan werken (onkruiduit de tuin gehaald, mijn padje naar de straat schoongemaakt en het gras gemaaid.Lotte had me eerder verteld over een artikel in mind magazine waarin stond dat tuinieren goed voor je hart en bloeddruk is. )en savonds in bad. Heerlijk geslapen.

Vandaag was de echte turning point, het gaat weer heel goed. Vannochtend hardgelopen, dat werkt altijd erg goed. Daarna boerderijen bekeken, ook dat werkt erg rustgevend voor mij.... (ja, ook hierworden plannen gemaakt... Ikzag er een die ik met je wil delen, om te laten zien dat een vide heel goed kan in een boerderij en dat het heel licht kan zijn:

http://www.klavermakelaardij.nl/object/363/oostdijk-5-heerhugowaard

De stenen vloer moeten we vervangen door een houten vloer. Wat een ruimte voor een heel gezin. En tijger kan de hele dag in haar blote kont lopen...!! (de oude schuur kunnen we verbouwen tot een appartement voor een opa en een oma... ha ha ha. Trouwens: dan is deze iets beter:

http://www.klavermakelaardij.nl/object/219/barsingerweg-10-wieringerwaard)

Tuurlijk, nog niet binnen ons bereik, maar het gaf me een heerlijk gevoel. En nog beter: ik besefte me dat ik het hier grotendeels al heb, met een tuin en de vrijheid. Een eerste stap is hier op de boot van de komende zomer!! Fijn he schat?

Smiddags het contract opgesteld voor de engelsman. Savonds laat de film gekeken van Stieg Larsson, het vervolg op die nare film die we zagen vlak voordat je wegging. Ik raak kennelijk verslaafd aan het computerscherm, heb tot 0200 gekeken.Zat lekker in mijn eigen huisje, het voelde als een grote boerderij!
Kennelijk heeft de film indruk gemaakt, vannacht boos gedroomd.,,,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!