beerinamsterdam.reismee.nl

Das ende

Dag Lievie,

Poehee, terug uit Berlijn! Terugweg was even doorbijten! Ha ha ha, sjeminee, ik had 2,5 uur vertraging, maar het voelde alsof ik al echt op reis was. Is natuurlijk ook zo, het was gewoon een reis...

Paul zwaaide me uit, beetje zenuwachtig wel. Had weinig geslapen ivm de warmte en het vroege licht en dagen achterelkaar bier gedronken en gerookt. Maar goed, alles ging goed met mij, met de trein minder. Airco viel uit en bij elk station hadden we 5 minuten extra vertraging. Bij de grens was de hollandselocomotief en nog niet. Drie kwartier gewacht in de hitte (35 plus). Maar goed, het was wel een hele beleving en ik had heerlijk genoten van Berlijn.

Bij thuiskomst (via Zwolle en Schiphol, waar hele horder oranjefans ook probeerde een trein te pakken, die overigens vaak niet ging, dus beer had alle reden om bij de burgerking een hamburger te scoren (waar ze overigens eindelijk de werkwijze hebben aangepast, dus het liep nu wel goed door)) was de herdenking van mel haar moeder (1 jarige sterfdag) uitgestorven. Ik had een hele grote groep mensen verwacht, maar er was niemand. Dus ik kon even douchen. Daarna Mel en Carlijn gezien (ze hadden de mensen uitgezwaaid) en voetbal kijken bij Martijn. Te moe om nog de stad in te gaan. Met wat biertjes en een sigaret mezelf opgelapt. Het was weer gezellig bij Martijn. Helaas dus verloren, maar eigenlijk geloof ik het wel....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!