beerinamsterdam.reismee.nl

Rust in zijn

Dag Lief,

Nu ben je echt aangekomen in India en op je reis, of niet??

Ik eigenlijk ook. Na het zeilen (twee daagjes, een nachtje) is het nu stil in huis en ben ik ook rustig. Lekker rozig. Ben benieuwdof ik dat kan vasthouden en waar dattoezal leiden.

Zeilen was leuk en gezellig, en vooral dus lekker. Veel zon (relatief dan) en warmte (ook relatief, een graad of 14 maar dat is voor ons hier een reden om buiten te gaan ontbijten...)
Ik heb vaak verteld over mijn reis en over de onze en dat jij nu in India zit. We zijn een mooi stel!

Voor de rest nu heel moe. Ben blij met mn huisje, kwam net aangelopen en fijn dat de boeken in de kast staan, en de foto's op t dressior. Morgen zie ik je vader (bij de mini garage), dus das wel gezellig! Savonds eten bij Jacqueline, is ook wel okay.


Had graag nu samen met jou gegeten, in bad gegaan en vroeg naar bed. Maar goed. (ik bedacht me dat we in Bangkok een lekkere hotel kamer gaan nemen met bad.... en dan de hele dag binnen blijven)

Zit jij nog in R.... samen met het stel? Hou van jou schatje!

Dikke zoen!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!