beerinamsterdam.reismee.nl

25 mei 2:03

Beer doet een beetje gek, maar wel lekker....

Liefje,

Vandaag, na onze fijne skype, begonnen met het schilderen van de boot met Mel en Albert (in een strakke korte broek, Albert dus). Het was erg zonnig en heel fijn, de boot knapt er een stuk van op. We konden de hoge druk spuit van buurman Frank lenen, dus ik heb de hele boot schoongespoten terwijk M en A begonnen met de kozijnen. Uiteindelijk van 10 tot 10 gewerkt, erg lekker en wat knapt ie op. Ook fijn om al die smerigheid van bovenaan de boot naar beneden te zien komen, ook een reiniging van mijzelf. Dat zullen ze je daar ook wel vertellen: hou een schoon huis.

Dus het knapt hier allemaal op.
Net even in bad drie afleveringen van Bloedverwanten gekeken, dat is nu af. Best op rust nu. Morgen met Engbert in gesprek en misschien de mini halen samen met je vader (vorige keer dat we m gingen ophalen zat er ineens een krak in het voorruit!, die dus nog gemaakt moest worden en dat is misschien morgen klaar).

Hou van jou! Geniet van weer een mooie dag in India!