beerinamsterdam.reismee.nl

Dromen

Nee, helaas, niet dromen over jou en mij, onze reis en verder...

Het waren dromen overmezelf, die ik toch even met je wil delen. Gisternacht, na het harde werken kwamen ze.....

Over de eerste droom vertel ik je tijdens Skype. De tweede ging over mijzelf. Ik rende met alle kracht over een straat heen met klinkers. Aan het einde, bij een brug ging de straat omhoog, naar een klein bruggetje. Ik rende daar naar toe, voor de heuvel was een weggetje naar rechts. Ik keek daar al hollend in en stopte met rennen. Ik moest huilen en besefte me dat ik geen energie en geen zinmeer heb om te rennen....

Gisteren de hele dag, ik denk door de dromen, een klein beetje labiel en ik voelde toch erg goed. Had een gesprek met Engbert over zijn bedrijfje, waarin mensen met een carriereswitch of startende ondernemers geholpen worden door oud gedienden die hen willen adviseren en investeren. Leuk gesprek gehad, oa over dromen en hem dus ook verteld over de verbinding die ik met jou voel, ook nu je in India bent. Hield het toen niet echt droog, maar das okay, ik was wel mezelf.

Vandaag ga ik paardenfluisteren met Jacqueline.Ik had een eetdate vanavondmet haar, zij werd gevraagd om vandaag te assisteren bij een paardenworkshop voor Bintje (Rudie Jansmans club). Dus nu gaan we t combineren. Ben erg benieuwd.

Lievie, mooie dag daar in het land van de riksja's. Geniet en wees dankbaar.

Dikke zoen, tot snel! (Hoe lang zit je nog in B?)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!