beerinamsterdam.reismee.nl

Let's work!

Dag Lief,

15 juni,de verjaardag van je vader!Gefeliciteerd!

Hier gaat ie wel goed.Vannacht wakker geschrokken van alle drukte entoen heel lekker weer rustig ingeslapen. Bedacht me waarom ik me zo druk zou maken, zoals jij ook al in je email schreef. Ik hoef me helemaal niet druk te maken, sterker nog, dat is de enige echte grote uitdaging. Rustig zijn en genietendaarvan. Maar goed, zo is het nu nog even niet. Alhoewel: door meditatie elke dag komt er wel meer balans in.

Let's work: vandaag het oude schroot naar de ijzerboer (de oude verwarmingen), papier wegbrengen (nog van de Grote Opruimactie) en de flessen,samen met Fransien. Kadootje kopen voor je vader (morgenavond met hen afgesproken in het japanse restaurant opde zeedijk, waar wij ook zijn geweest,alleen toen was te vol en zijn we naar van Beeren gegaan). Nog wat kleine klusjes voor de boot en voor C1000.

Alles (alle dingen die ik doe) gaan wel goed. Ik moet me er echt voor inzetten, vaak een heuveltje over en alles kost meer tijd om het echt goed te doen. Maar goed, het is voor mij wel goed om te zien dat als ik me inzet, het ook goed gaat. Echt even doorzetten vaak.

En.. ook goed om de balans te vinden tussen dingen voor anderen doen en voor mijzelf. Wat dat betreft heb ik het goed gedaan met Fransien; een dag coachen tegen een dag werken aan de boot. Een ander iets: ik kreeg de vraag van Lelian of ik haar wilde helpen met het verhuizen naar londen; dwz naar londen rijden etc. Op zich wel leuk, ik heb op de boot site gekeken en bekeken wat het kost als ik met hut en lunch en diner heen en weer ging (in een auto die zij dan van iemand anders zou lenen), en lelian aangegeven dat ik het in principe wel wil doen mits aan mijn 'eisen' wordt voldaan. Anders kom ik gesloopt terug en zo is het een leuk reisje, beer in londen! Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen....

Dikke zoen!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!