beerinamsterdam.reismee.nl

Inspiratie!

Dag lief,

Smorgens later opgestaan dan ik eigenlijk had bedacht en wat ik al wel had verwacht. Zondag laat terug van mijn ouders. Wilde eigenlijk (of eigenlijk niet dus) smorgens nog wat doen, maar dat kon ook smiddags. Dus hardfietsend net op tijd 9:30 bij Dauphine om met Frank Postma te praten. Weer een mooi gesprek over Jozef van de Berg (beroemde poppenspeler die op zn hoogtepunt is gestopt om zich geheel te wijden aan de Heer), Vrouw Holle, dromen (de waarheid, omdat je ego er niet tussen zit en het geeft vaak een sleutel voor problemen die je denkt te hebben), non dualiteit, avontuurdenken (ad venturo: komt naar je toe) en probleemdenken (pro ballo: wordt voor je geworpen) en the problem of no problem.

Zeer leuk gesprek, met uitstapjes naar het bedrijfsleven. Hier, icm nieuwe media zoals de ipad zit onze energie.
Daarna een gesprek met iemand anders, theo, een improman van plm 50 jr. Beetje warrig, dus aan het einde aangegeven dat ik op deze manier niet een vervolg zou willen. Later hem de tip gegeven om met een concreet plan te komen, mooi, hij bedankte me later nog weer voor die tip.

Naast de inhoud vond ik deze gesprekken heerlijk omdat ik merk dat ik wordt gehoord en gezien als iemand die duidelijk iets toevoegd en dat als ik luister naar mijn gevoel het erg goed gaat.

Ps Nederland heeft gewonnen, zoals je hebt gezien.Er is hier veel oranje op straat. Ikzelf heb de wedstrijd niet gezien, misschien als ze straks een ronde verder zijn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!