beerinamsterdam.reismee.nl

I get bored...

Bijpassend muziekje: Bored van de Deftones

Toch wel laat wakker (1130). Niet zo heel warm in de slaapkamer, de zon komt er niet echt doorheen. Nog steeds een beetje moe van alle nachtelijke uren met als aportheose het feestje van Noor. Geen zin in de klusjes die ik nog moet doen (schilderen binnen en buiten, buitendeur opknappen etc). Eigenlijk nergens zin in. Komt niet vaak voor, en als wel, dan lap ik mezelf op. Maar goed, het mag ook wel een keer dacht ik zo, heb vorig weekend ook niet echt weekend gehad.

En ik mis je. Had graag samen uitgeslapen, ontbijten in bed met de krant. Het huis is leeg.

Wat te doen? Geen zin in nog een krant of achter internet, geen zin in andere mensen (voor zover die thuis zijn etc). Beetje hangen. Toen bedacht ik me: wat wil mijn systeem, waar gaat het naar toe? Even goed luisteren en toe wist ik het: naar de koeien!
Dwz naar vroeger/ mijn kern/ mijn thuis etc. Dus besloten naar mn ouders te gaan om daar een uur/ anderhalf uur te gaan fietsen.

Om 5 uur was ik daar, ome Meindert was er ook, gezellig gekletst en de mini aangeprezen. Na het avondeten (toch maar spareribs gegeten) gingen mn ouders op condeleance bezoek en ik op de fiets over het blote biene pad (langs onze champagne kenner, Ton toch?) en dan via het kopje van de Weere naar Lambertschaag, door Abbekerk terug naar de Weere en zo naar huis. Heerlijk, goed om weer even te doen. Bij thuiskomst waren ome niek, tante louise en tante vera op koffie, dus ook weer gezellig. Savonds toch wat later weer naar huis, morgen een gesprek met Frank en anders kom ik in de file.

Goed dat ik me heb laten leiden door mn gevoel en mn waarde oordeel over niets doen heb kunnen laten rusten....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!