beerinamsterdam.reismee.nl

Daar is tie weer

De zon en de vogeltjes smorgens vroeg.

Nee, ik ben niet supervroeg opgestaan om mijn karma te schonen aan de nieuwe dageraad.... Niet eens zo heel veeeel gedronken bij Noor, maar het is in de vroege uurtjes dat ik weer terug ben. Rond zessen in bed. Niet dronken, wel een paar sigaretten gerookt. Mocht ook: ik had hard gewerkt en zaterdag zou een vrije dag voor mij zijn.

Rond 11en wakker. Ik voelde jou naast me liggen, en bedacht me hoe dat verder zou zijn; je benen tegen mijn benen, joop tegen je billen, mijn borst tegen je rug en een hand op jou borst. Gewoon lekker liggen met elkaar. Toen kreeg ik een sms van jou! Wij staan nog steeds in contact, al spreken we elkaar een stuk minder.

Om 1200 met Anton afgesproken op de Haarlemmerdijk (kan jij je deze straat nog herinneren? Tip: er lopen geen koeien). Prachtig gesprek over politiek, de andere manier van werken/ leiderschap en leven. A stelde de vraag; waar ben ik meebezig?Daarna gesprek overachteruit kijken om te zien waar jouw systeem kennelijk mee bezig is; wat is het pad dat je hebt afgelegd en wat verteld dat jou over waar je mee bezig bent en kennelijk waar je naar toe aan het bewegen bent.

Wellicht heb jij dit soort overwegingen ook daar, ver van mij. Ik heb vaak het gevoel dat we eenzelfde soort pad volgen maar dan even weg van elkaar en dan weer terugkoppelen, samenkomenen weer verder gaan met ons eigen pad.

Enfin, bij terugkomst toch maar (ondanks moe en hoofdpijn) aan de slag gegaan met de tuin, vanuit inspiratie en de gedachte: il faut cultiver notre jardin: je moet je tuintje onderhouden. Ik geloof daar in, je moet gewoon goed voor jezelf zorgen (niet alleen je tuin, je hele leefomgeving en je lichaam en je spiritueel/ je ziel). En dat was ook fijn. De ruimte om de boom is nu opgevuld met plantjes, zie de foto.

Savonds moe en voldaan krantje lezen bij gezonde hap, bad in en slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!