beerinamsterdam.reismee.nl

Bijgedragen

Dag lieverd,

Poehee, half tien in de ochtend, stikkend warm in de slaapkamer. Ramen tegen elkaar open gezet zodat het langzaam koeler wordt. Weer een mooie dag!

Gisteravond dus eerst met Mies gezeten, half uurtje, waarvan de laatste 5 minuten over de boot. Hij wil eerst verder kijken, misschien toch kopen. Is okay, dan ga ik starten met het in de verhuur doen.

Toen naar de bbq. Dat was wel okay, maar daarna naar Marijes feestje. Dat was erg gezellig!! Mijn nichtje Gurian (31 jr, oudste dochter van oom Jan welke sprekend op mn vader lijkt) erg gezellig en leuk mee gepraat. Ze is een zoekster die veel vrijheid nodig heeft zegt ze. Ik heb haar aangegeven dat dat prachtige eigenschappen zijn.

En Irene was er, we hebben veel gedanst. Toen ik aankwam (warrig verhaal zeker zo) stond rutger buiten te roken. Heerlijke vent. Hij liep me een beetje uit te dagen, zoals jongens doen. Op gegeven moment vraag ik hem wat hij die avond (hij was met Martijn naar een band in Paradiso) had bijgedragen.Wat was nu anders gegaan doordat hij er was? Later nog weer een mooi gesprek over deze vraag, wat best een mooie vraag is.

Wat heb je bijgedragen vandaag???

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!