beerinamsterdam.reismee.nl

Chillen met the boss

De foto's zijn binnen van Bas en mij! Oftewel: ik maak nu even tijd om ze op de site te zetten.

Dat wilde ik eergisteren al, maar ik was mn telefoon kwijt. Vandaag was ik die niet kwijt, alleen: ik had m niet mee... 12 oproepen gemist, maar alles is in orde gekomen (het kan dus wel, leven zonder mobiele telefoon...) En.. vandaag mn snoer laten liggen bij C1000, dus nu op een andere laptop aan het werk, nog steeds doet mn printer het niet en ik heb oude laptops opgehaald bij Support plus in Gouda, was toch in de buurt (in Woerden) en mij was beloofd dat ik dan de beste eruit kon halen om te houden. Bij aankomst bij support - bleek dat er geen snoeren bij zijn en dat de harde schijf eruit is. Eens per maand/ 2 maanden heb ik dat, dan interacteer ik heel slecht met electronica, zal wel iets te maken hebben met mijn karma wat ik dan uitzend. Maar goed, hierbij de foto's, dat maakt alles goed.

Dikke zoen!

Haha phfew.. Dat gaat dus nu niet omdat ik op een ander compu werk. Morgen haal ik bij C1000 het andere snoer op (helaas kan ik hierover nu niet mailen naar diegene die mn snoer heeft, daar ik op een andere compu werk......Ze komen eraan!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!