beerinamsterdam.reismee.nl

Lucht en bumpy road

Dag Lieverd,

Is het lekker in bangladash? Lijkt het op India? Fijn om nu weer alleen te zijn of is het juist erg wennen? Het is er net zo warm als hier (geen weer voor een blanke zegt martijn altijd).

Gisteren naar Jose, was erg goed. Mooie inzichten. Het ademenen begint met een intentie, voor mij was het nu plezier mogen hebben. Ik leef nu zoals ik grotendeels wil leven, maar het makkelijke plezier is er nog niet. Vaak de vraag stellen, waar heb ik nu echt zin in.

Grappig en heel mooi dat jij me dat op dat moment ook toestuurt per mail. Ik zal langzamerhand de dingen ook meer kunnen loslaten weer. En minder denken etc.

Voor de rest gaat het voetbal kijken niet door, het lukte niet om alles aan te sluiten. Dat verwachtte ik al een beetje en misschien hoopte ik het ook. Er hadden 4 mensen zich aangemeld, het zou wel aankomen tot een stuk of 10. Maar goed, een mail naar iedereen gestuurd en toen kreeg ik een paar reacties van mensen die toch (ondanks dat ze zich niet aangemeld hadden) wilden komen. Beetje een kater over alles, maar goed, maar even kijken hoe we het beter kunnen afsluiten. Misschien de borrel later nog een keer geven (van de andere kant: het is ook wel een keer goed).

Vanmiddag dus naar Aartswoud, beetje voetbal kijken en pilsje. Al met al niet zo heel happy, maar de betere dagen komen eraan. Het is ook zo fucking warm waardoor niet lekker slapen etc. En tijgertje is weg.....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!