beerinamsterdam.reismee.nl

Klussen! (part 146?)

He Lievie,

Het was eigenlijk al mijn bedtijd rond een uur of 2100, maar toch nog even een briefje aan mijn liefje (nadat beer al zijn was zelf had opgevouwen....).

Zaterdag en zondag geklust. Zaterdag (nadat ik teruggereden was van mijn ouders, daar voetbal gekeken met Martijn, Ellen en Bas) de buitenkant verder geschilderd, zondagbijna de laatste klusdag binnen. Ik had een heel lijstje gemaakt van de kleine klusjes. Mijn ouders hielpen mee, we werkten goed en efficient samen.Allerlei likjes verf, gaatjes gevuld, weer een gordijn opgehangen, isolatie aangebracht etc. Het is nu bijna helemaal klaar. Dezwarte tafel staat nu in de woonkamer, dekeuken is nu leeg. Daar komt een kleine tafel met twee stoelen, kan je lekker bij me zitten als ik kook....

In de namiddag kwamen marije en noortje nog langs.Toen hebben we het verven afgemaakt, dus het terras is nu ook iets lichter blauw.

Savonds nog even alles schoongemaakt enopgeruimd en gedweild. Nog even mn kop en gezicht geschoren en in bad. Supermoe en voldaan naarbed. Het komt nu echt op zn eind, nog een dag klussen met drie mensen en dan is het finito. Er is zoveel gebeurd, eigenlijk is alles nieuw en/of aangepakt. Genoeg ervaring voor het volgende klushuis! (zat vannochtend bij de dokter, moest wachten en las een verhaal van twee mensen die een oude boerderij hadden gekocht in friesland. Prachtige locatie en het moest nog verbouwd worden... Herkenbaar van de onverwachte zaken en toch doorzetten etc... Maar goed, eerst maar even reizen :) )

Daglievie, slaap lekker!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!