beerinamsterdam.reismee.nl

Best spannend

Dag Lief,

Ik vind het best spannend zo, nu jijdaar zitten in de middle of nowhere zonder bereik, ik hoop dat je dit straks leest met een heerlijke trip achter de rug (of in iedergevalgezond en wel).

Had niet begrepen wat drie dagen S inhield, dacht aan een dorpje waar niets gebeurd etc (vraag is dan wel waarom het 500dollar moest kosten,dat had al een clue moeten zijn...).

En jijzegt nog: ik wilde eigenlijk voor dat andere gaan (1 S en 1 otter), maar na jouw (mijnes dus) SMStoch besloten om 3 S te doen.... En ik zeg altijd: jij moet jouw gevoel volgen..

Nu ja, ik zal mn zorgjes omzetten inpositieve energie voor jou vannacht.

Slaap lekker mijn lief, hoop dat je al een tijger hebt gezien!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!