beerinamsterdam.reismee.nl

Samen eten

Dag schatje,

Het is nu 16:48 hier, 20:18 bij jou. En het gekke is: we zijn allebei aan het avondeten! Grappig he? Nog grappiger is dat ik ook(?) aan de Kip Madras zit....Gisteren gemaakt en gegeten, vandaag opgewarmd (straks skeeten), ik zal je de foto's besparen.

Vandaag elkaar aan de lijn gehad! Ik wil je absoluut niet stalken, maar raakte klein beetje ongerust, volgende keer zal ik een cadeautje uit de emergency kit halen :)

En vandaag dus bij Christy geweest. Prachitg, weer dezelfde thema's: ervoor gaan staan, kiezen, onafhankelijkheid. Kortom: deze maanden is het een mooie tijd om hier verder aan te werken. Dat gaf me wel inzicht dat ik niet als een dolle nu weer verder moet gaan, ook wat kans mag geven aan het helen. Grappig, ik zie het zo dat jij en ik allebei op reis zijn en onszelf daarin tegen komen en mooie ontdekkingen doen (en af en toe uitblazen met een biertje

Laughing
)

Deze dagen zijn voor jou vooral om te wennen, aan de warmte, het buitenland, de mensen (....) reizen en alleen zijn. Neem je tijd en doe het rustig aan, get in the chill mode..... (ik weet t, makkelijk gezegd).

Hier is het nog steeds koud....

Dikke zoen!!

Reacties

Reacties

Marijne

Beer waar ben je nu? Ik ga zo een hapje eten. Denk in hetzelfde restaurant of toch iets anders ik twijfel. Heb je mijn sms gehad van Indiase nummer?

kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!