beerinamsterdam.reismee.nl

Heineken en geen heineken

Heineken en geen heineken:

Heineken omdat ik het grote Panorama boek over de ontvoering van Heineken heb uitgelezen. Dat deede ik op zaterdag, de dag dat ik aan mijn belasting zou werken. En uitstellen en uitstellen, en ja, dan kom je pardoes op de laatste bladzijde. Lekker lezen in bed, de rust komt er steeds meer aan. Langzamerhand begrijp ik ook dat ik niet zoveel hoeveel te werken voor PS. De een na laatste teamdag (afgelopen vrijdag)was ook anders, ik sta er echt een beetje buiten (en dat is okay). Wist je dat mensen meer stress hebben van te veel betaald krijgen dan van te weinig betaald krijgen?

Geen heineken omdat ik de hele week niet gedronken heb,in tegenstelling tot de weken ervoor.Ik dronk ook om de onrust wat tegen te gaan denk ik.Een weekniet drinken was heerlijk!! Met Tomas (ja, zonder H), weer evenuit de slof geschoten omdat ik twee dagen hard gewerkt had aan verder opruimen en de administratie (w.o. de belasting,en de reiskosten vanvier maanden....). Alleskomt nu echt een beetje op orde....

En natuurlijk hetticket geboekt!!

Reacties

Reacties

Marijne

He lief

Wat bedoel je met heineken en geen heineken?

kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!