beerinamsterdam.reismee.nl

Alcohol is het medicijn

Poehee.... Het was me het weekendje wel!

Vrijdagdus Michel, bbq en toen feestje van Marije.Zaterdag de Bingo (pas om 2200....) tot 0200, ik viel bijna in slaap, de apfelkorntjes konden mij niet wakker houden. Ook het nummertjes geschreeuw niet....
Zondag om half negen weer opom de boot te schilderen. Gingbest aardig, goed gestructureerd. Tussen de middag kwamen de vadervan mel en zijn vrouw langs. Dus we konden mooi even rusten en niet werken in de zon. Daarna kwamen Jaqueline (vriendin van Mel) eneen vriend van haarlangs. Die Robertzocht een woning voor 6 maandenvanaf 1september. Dus ik heb m het hele huis laten zien en hij vertelde over eilanden waar we heen zouden moeten in thailand.

Daarna eerst maar een tukkie van 10 minuten, toen t verven afgemaakt en de laatste helft van duitsland-engeland gezien met een klein biertje. Daarna het hele kado voor jou ingepakt, en op de fiets naar je ouders. Leuk ze nog even te zien! Toen weer racen (tegen de tijd en de moeheid) op naar de popquizz in skek. En ja, dan drink ik een paar witbiertjes en toch ook maar een paar sigaretjes, eigenlijk voornamelijk omdat ik zo moe ben..

Maar goed, was erg gezellig en leuk. We (Bas en ik) hebben de meiden (oa marije, noortje en desda) verslagen!

Vandaag viel me op dat ik weer minder angstig ben, en weer normaal ben. Eindelijk is de zweet yoga uit mn lijf.... Hoewel het hier echt tyfes warm is (voor nederlandse begrippen dan...).

Reacties

Reacties

Marijne

Fijn lief dat je geniet en dat je plezier hebt dat is het belangrijkste! Waar zijn de foto's van kleine Basje ik ben benieuwd. kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!