beerinamsterdam.reismee.nl

Tuin en zeilen

Dag tijger

Jij ligt nu te slapen in een ashram in Haridwar. Is het de Jairam Ashram? Hoe was de treinrit? Maak je foto's?

Beer zit moe op de rand van zn bad. De hele dag druk in de weer geweest met het tuinhek beitsen en helemaal afmaken. Zijn vriendjes waren er ook: Michel, Carlijn, Melanie, Noortje, Martijn en Bas. Beer was gehaast, voor het donker moest alles immers klaar zijn.... Maar goed, uiteindelijk is het klaar. Was koud....

Michel wilde toch niet mee zeilen, dus nu ga ik zeer waarschijnlijk alleen, en dan alleen op zaterdag. Was wel teleurgesteld, maar ja, als dat zijn gevoel is... Morgen dus een extra dag, die ga ik besteden aan het afmaken van het opruimen en misschien zelfs zaken ophangen en zeker uitslapen.

En jij, hoe gaat het met jou? Het reisgevoel dus al een beetje gekregen, dat is fijn! Mis je wel lieverd!

Reacties

Reacties

Marijne

Liefje,

Zit nu in een hok maar met wel airco en even weg van drukte. Vlak naast mij zit een jongen en die draait:
Imran khan, zoek maar op op Youtube best goede muziek.

Het is hier bloedheet. Ik zit wel in een relaxte ahram. De rest typ ik een mail dan kan ik het ook sturen naar mijn ouders.

Stom van Michel, had hij dat niet eerder kunnen bedenken. Ik was graag met je mee gegaan lekker koelte! Mis je, ze draaien nu celine dion van de Titanioc, kan daar al bijna om huilen.

kusje je tijgertje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!